we were supposed to share the blame

haha har varit irriterad hela dagen, och vart inte bättre när jag kom hem.
skippade lektionerna efter lunch och åkte hem. dock vart ingenting bättre.
uh, dålig dag. mår illa som ett as göra jag oxå. tror jag började tröst äta när jag kom hem och slutade inte förens jag ville spy....
så ja, lite små ångest kommer upp nu och inte går det bra i skolan heller...
har minst tre saker som ska in i engelskan, TRE olika prov på torsdag. ekonomi,spanska och turism, och ännu ett ekonomiprov på fredag. sen ska jag göra klart uppsats i ledarskap och sen måste jag plugga matte för snart är det prov i det oxå, och jag kan ingenting av pq ekvationer-grader. sen har jag inte lämnat in igvarningen i fotbild som jag inte gått på sen i början av hösten.

ska från och med detta inlägg sluta gnälla.

peac-e!

it's hard when you show up in every thought, every move.......


Kommentarer
Postat av: cat

livet är hårt haha

2011-02-25 @ 08:59:42
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0