brun och brunögd?

har kommit fram till med mig själv att några av värdens vackraste och mest attraktivaste människor faktiskt är bruna och brun ögda, inte nödvädigtvist brunhyade men, brunt mörkt hår och bruna ögon.
så varför vill man ens vara blond och blåögd?  förstår faktiskt inte varför, hatar att jag har blåa ögon. dock finns det verkligen stunder när jag vill vara blond.. men bruna ögon, då drunkar man, på killar då alltså........





dock finns det ju en hel del undantag, men majoriteten pekar på de mörkare!

nu ska jag beställa linser, höhö!

pz

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag har brunt hår och bruna ögon. Tro mig, jag vill ha blåa.. :)

2011-06-28 @ 21:49:10
URL: http://mawhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0