But I would by a O-Z just to get you in my bed room.

kom präcis hem, vart en hel dag hos hill!
vart prat och kaffe + te. gick sedan till torget för att köpa mina älskade cigg, och såklart ska jag
då halka precis på torget. han inte inta smärtan eftersom det första man göra när man ramla är att snabbt
kolla runt sig så ingen annan såg, och jag hade då turen att det var lite folk.

denise kom sedan och vi pratade genom datorerna och mariella visa oss lite mer än vad vi ville se, en video kommer absolut ut!! vi ingick oxå i ett vad om att sluta röka, för imorgon är det över. idag röker jag mina ABSOLUT SISTA. bara för att ingen tror mig (kan jag dock förstå, eftersom jag inte hållit många löften) så nu ska jag verkligen bevisa det... yey.

for sedan med pappa och syster till ögonkollaren för att checka min perfekta syn, som då alltså var perfekt!
underbart.. är det.

ska käka sedan måste jag nog ta tag i skolskiten, blir även att ut och springa senare.

schiit bra!

peace och ut! :-)))))))99


untzz untzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0