excited.

rosalie sitter och peppar på som fan med utomlandsresa nu alltså!! så nu är det helt besämt, det måste bli av!!! vi ska verkligen åka iår!
på måndag (eller tisdag) iaf när jag börjar skolan igen ska jag då alltså

-sluta röka, på riktigt. inte en enda jävel till!!!!!!
-spara alla mina pengar jag får i månaden, kanske använder ett par hundra. men inget mer!!!
-börja träna, dagligen. och eftersom jag inte kan använda pengarna till nå gym får det bli "hemmagymmet" med träningscykel,orbitrac och ut och springa/gå. verkligen måste dagligen!!
-börja gå på någon form av diet, haha låter så jävla töntigt då det går inte men ah, det måste bli så nu!
- ska även sluta spendera mina pengar på alkohol som jag dricker nästan varenda helg nu på den senaste tiden, inget mer. bara ibland...

det låter ganska lame och töntigt faktiskt, men man kan se det som mina nyårslöften.
haha vad ska jag säga, jag vill utomlanddddddddddddddddddddddddddddddds...........................






fan va töntig jag är!


Kommentarer
Postat av: rosalie

wohooooo!!!!!!!!!!!!!

2011-01-08 @ 02:13:57
URL: http://roskalini.blogg.se/
Postat av: emsa?????! or not eller vad?

jaaa fyfan klart vi ska åka!! nu jävlar! måste verkligen bli av, har ju 2200 undalagt så nu blire att spara de nästa!

2011-01-11 @ 13:49:47
URL: http://justlivingit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0