I keep on ducking, keep on ducking and nothing helps.

åh jag dör. trött som ett jävla as är jag. tror vi somnade runt halv sex i morse.
gårdagen spenderades med emsa. for till kupolen där vi träffade rosalie,mariella,catta och johanna. tog en fika på nån timme. senare färga emelie mitt hår, äntligen!! jag färga även hennes. fixa färdigt oss och for sedan till jenny och gustav för lite drickande samt singstar. vi åkte sedan i annas överfulla bil till donken och där fortsatte jag och emelie vidare. och så vidare.
helt okej kväll, idag ska jag bara vara hemma. vet ju att det blir pizza så liksom hallå... ehm

imorgon får jag hoppas på roligheter med böganna och emsa med fler.

peace!



varför är vi så snygga? rtghj


Kommentarer
Postat av: annapanna

jag är din bög! ;)

2011-01-07 @ 20:13:37
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0