klar klar klar!

har äntligen skrivit klart min uppsats i företagsekonomi. fett bra vart den oxå, heheh...

min dag har tillbringats med Mariella och Catarine i säter, dahlander. mycket trevligt.
tusen gånger bättre skola än haga. dahlander och haga är som cigg och snus! då är haga snuset alltså, SKIT ÄCKLIGT!!
och catta nu när du läser detta, MYCKET bra val att du byter dit. skulle jag oxå göra om jag gick i ettan.

anyway, imorgon måset jag då återvända till skolan. gud, va jobbigt!
längtar fram till en och en halv månad. untz utnz.

ska fixa klart mig, eller ofixa klart mig. sen ska jag sova.

peace :)


Kommentarer
Postat av: cat

hahahahha bilden. tack mitt hjärta <3<3<3<3 ses snart, tror du är påväg hit

2011-01-13 @ 10:50:32
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0