lets be sick together.

denise skrev precis den meningen till mig på msn. för det är de vi ska vara i skolan imorgon.
har haft det klart i mitt huvud hela dagen att imorgon skulle jag ha skippat skolan, av olika personliga anledningar. men det gick ju rakt åt hellveette när jag kom på att jag måste dit och hämta min mattebok eftersom jag har omprov på onsdag, matte b ♥

hade tappat tre av mina löshårsslingor på tal om inget, nu har jag satt dit som igen, helt själv! dock är en för långt uppe och gör skit ont och blablabla.......

har inte haft en så jädra bra uppdatering sen förra veckan, men vad ska jag säga. jag är en upptagen och efterfrågad kvinna...

berättar om helgen i ett annat inlägg, tänkte ta och sova nu. skapligt trött med tanke på att catta tvinga upp min kvart över fem i imorse. hjärta..

ciao!

Kommentarer
Postat av: denise

RÄTTA TAKTER DETTA, let's be sick together <3

kommer ju dock sluta i att du ligger hemma i slutet av veckan med min feber typ, hahah. men ändå.. :D that's life oh-oh



OMRPOV I MATTE B <3 <3 lovely

2011-01-24 @ 22:52:43
URL: http://deniso.blogg.se/
Postat av: cat

hahaha men vi hade ju trevligt där på morgon kvisten ;)

2011-01-25 @ 10:55:27
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0