night and day -

har precis i detta nu kollat klart  filmen night and day,känns dock som jag är den sista på jorden som sett den nu men den får iallafall helt klart godkänt. den var faktiskt riktigt bra, nästan så man fick lust att ha sex. heeeeeeeeeeee skämt osido..
eftersom oth avsnitten är avklarade ska jag nog snart gå och lägga mig, kanske ta en cigg.
så får vi hoppas det bästa till imorgon oxå, är ju trotts allt sista dagen man kan göra något innan skolan börjar.
har ångest som fan, skulle egentligen ha skrivit några uppsatser och pluggat inför nå prov på lovet, självklart har jag inte börjat med något av det. ånges ångest ångest....


night and day, sevärd film.



i never really been there and i never really done that, so i guess i don't really care either.

pz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0