Now you may never be on a Maybelline commercial, never...

nej, jag kommer aldrig klara det. aldrig!!!
jag somnade fyra i natt, tidigast? klockan ringde två och en halv timme senare.
kan säga att den här dagen inte var till min fördel. trött,hungrig,röksugen och stressad + en fucked upp sminkning och hårkattastroff åkte jag till skolan. dock tog jag ut allt på mamma och mobilen i förväg, så vart lite lugnare i skolan. slutade även elva, var inte så farligt..
kommer dock aldrig klara skolan, känns så jävla meningslöst. kommer aldrig klara att sluta röka. kommer aldrig kunna klara att spara mina jävla pengar...
så jävla optimist jag är.

åkte direkt till the hills efter skolan, vi sjöng. sjöng som fan! vackert.
fick även kroppsmålning av mariella. tror hon blivit lite av ett proffs på sådant faktiskt, om någon är intresserad?


ääh, peace!

Kommentarer
Postat av: cat

haha vajre inlägg nu, jag börjar med detta och du med min senaste <3

2011-01-12 @ 08:17:27
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0