shake som as biatch.

har precis bestämt mig för att följa med annis till friskis och svättas, man måste väl börja någon gång antar jag.
hade även tänkt att gymma med amanda och förhoppningsvis frida (eftersom hon är min såkallade personligatränare), imorgon innan skolan. skriv upp detta tack.

var iallafall till vårdcentralen, SÅ HETTE DET! idag, och jag tror nästan jag skulle få mer hjälp av att besöka kyrkan för lite hjälp. inge illa menat mot kineser/thailändare, men jävla kines asså, hon fattade ju fan ingenting. och jag upprepade allt minst två gånger för henne, och ändå "ska jag bara höra av mig om det blir väre" och göra massa skit som jag redan visste. inte nog med det fick jag en fet uttskällning av en gubbe i väntrummet för jag hade fötterna på stolen... hatar sura gubbar som inser att deras liv redan varit och måste vara sur på dom (mig) som har sitt liv framför sig, hahaha......


aja, ska byta om och så kommer annis snart!

puss!


Kommentarer
Postat av: anna

WIHO. snart ska vi svettas lite. hoppas de finns nå snygga gubbar där som man kan shakea ass för..eller?;)

2011-01-25 @ 18:11:05
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0