Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få.

vaknade för en ca två timmar sen, gick och la mig runt tre inatt och somnade inte snabbast i världen precis.
har bestämt mig för att bara vara hemma idag, har blivit sjuk och faktum är att jag orkar inte skratta idag..

kom hem runt halv tolv igår, efter att jag varit hos denise och hon satte i mitt hår, klippte det och såvidare. det vart faktsikt skitbra. ska bara lägga i lite ljusare slingor i mitt hår så kommer det säkert se bra ut.
gårdagen spenderades hos hill, sedan gick jag och catta till kupolen för donken och en fika på waynes. köpte även med mig ett puder.

idag ska jag rå glo one tree hill, ligga och halv dö framför tvn och deppa med seg musik, sounds great!
ska inte klä på mig, sminka mig eller fixa håret heller. alldeles för överskattat. så om någon vill se ett slags odjur, är ni välkommna!

nu ska jag slå på ett avsnitt one tree hill, kanske hämta något att dricka. sprit!

fan va ja tjatar om one tree hill!

well

pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0