they say good things take time, but i've been waiting for seventeen years now.

har vairt lite glest med vanliga inlägg nu. har inte pallat. borde lagt in nyårsbilder och bilder på ¨nyårs looken. borde skrivit vad jag gjorde oxå. har inte orkat, orkar inte nu heller.
sitter och kollar på one tree hill med lite facebook och lugnmusik emellanåt.
har haft ett par filmkvällar med hill trion nu de två senaste dagarna, nyår slutade alltså med att jag och mariella gick hem till henne, fulla som svin, käkade som fan och var allmänt skit deppiga båda två och sedan stupade i säng. for sedan hem till mig, i bäsna (untz, untz) och kvällen igår spenderades med överdrivet mycket att äta, tårar, skratt, skrik, irritationer och rökning. + en massa dåliga filmer. det bästa är väl att man inte behöver tänka då. hatar attt tänka.

nyårshistorian tar jag i ett annat inlägg, kan bara säga att kvällen började roligt med mariella,emelie,jenny,linda,gustav, fredrik och johanna. slutet har ju en helt annan betoning.
kan summera det som de sämsta nyår jag fått vara med om hitils i mitt liv.

pzzzzzzzzzzz, deppp + oth. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0