When you see my face i hope it gives you hell, When you walk my way I hope it gives you hell!

käka precis klart mina extremt äckliga nudlar, euh.
kom hem för ett tag sen oxå. vart inge friskis idag, hade ju som sagt omprov i matte som varade till ca klockan fem, fyfan. gick skit vill jag säga oxå, fan vad jag hatar matte......
men vart ändå en fika på wayne's med emelie, mycket trevligt. vi gick även en runda på kupolen för lite fynd.
känns skönt att det är torsdag imorgon, för då är det nästan fredag vilket betyder helgish!!

kvällen spenderas med massa tv, har flera program inbokade i min boxer, alltså inspelade och klara.
sen ska jag sova, så underbart skönt. nästan bättre än sex, men ah... -.-
fan börjar låta som en viss person som mycket noga relaterar allting till sex nu förtin, heheh!

wellwell, inget mer som behövs skrivas.

pz


Kommentarer
Postat av: cat

åh gott. gott gott gott! haha vad menar du? du äääälskar matte!

2011-01-27 @ 07:01:48
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0