Who's gonna take you home, if it isn't me?

vaknade precis, eller för en halv timme kanske.. ännu sjukare tror jag, eller så äre bara jag som överdriver.
orkar dock inte stanna hem idag igen, måste ju visa mitt hår som denise fixat,  he he he.
ska lägga ljusare slingor idag oxå, heter det lägga? ska färga ljusare slingor i håret kanske man säger.

anyway, får bli att träffa emelie idag då, endast film kväll och så.
skulle ju sluta röka oxå, men det gick ju dessvere mycket dåligare. har bestämt att sluta när skolan börjar, alltså på måndag, eller tisdag?!

finns inte mycket mer att tilläga, måste komma på andra tankar. vet itne vad, mmh, börjar bli ganska tråkig!

ska dra igång ett till avsnitt one tree hill, kanske käka lite frukost, fixa mig och dra vidare till åsnan.

pez!


sliten nyårsbild, uuh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0