You act like you gon leave

hare precis en halvtimmes konverstaion med catarine på tele, livet lättade en liten smula. för oss båda får jag hoppas! ♥

jag sitter hemma, nästan helt färdig fixad. eller okej inte sminket, men idag har jag iallafall tagit på mig normala kläder samt tvättat håret hehe? för vaddå? ingenting!!!!
skulle bli husvisning idag, huset har fått över tvåhundra besökare på sidan, ändå kom inte en enda jävel!
allting känns plötsligt ännu mer meningslöst. och den här svackan kommer ta tid att ta sig ur.


jag är röksugen som ett jävla as oxå, och imorgon är sista rökar dagen. och jag har inte ens cigg, ja så går det när man bor i SKOGENS MITTPUNKT!

idag måste jag plugga, visst låter det nästan som ett fängelsetraff? uhhhhhhhhdhsf.

vill bara skriva att dagen mums går till Matthew McConaughey, sexigt.




he got that good good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0