kommer aldrig förlåta mig själv.

peace and love är över och jag kan inte fatta hur snabbt det gått, och hur många band jag tillät mig själv att missa. mest ångest över allt är att jag missade håkan, något jag aldrig kommer förlåta mig själv för. vill grina om och om igen. plus att min andra mobil för denna vecka vart stulen, fattar inte att folk vill ha en rosa mobil så gärna.
jag ramlade även igår och har två köttsår på knäna och två på fötterna. dom svider, varar och det kommer någon konstig vätska från dom. + att jag har nog antagligen gjort bort mig totalt denna vecka!
dock finns det vissa positiva saker med veckan. jag och min käre vän catta stod längst fram på bob dylan, hade aldrig hört honom förut men skön röst hade han. såg även ziggy marley, hyfsat långt fram. skjut grym var han!
samt the ark, maskinen, kings of leon och mando diao (y)



ångest som fan asså, FAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0