sommar var det va?

fördriver tiden med mina presenter och den ensamma tiden som får här ute på landet så att uttrycka sig!
förhoppningsvis åker jag även till stockholm på fredag får hoppas. dock en vecka kvar och borde endast fokusera på morgondagen. imorgon ja, åh. är nervös i alla delar i mig själv för den här veckan, vill inte skämma ut mig och misslyckas. själva grejen att jag misslyckas bryr jag mig inte om, bara vad alla andra ska tycka. haha bara bryr sig om andras åsikter hette de va? jag är sämst på att misslyckas, klarar inte av det liksom.



sitter då alltså ute, enda stället internett faktiskt funkar. det vill säga inte är segt.
fastnar inte heller på bild idag, kanske pågrund av den fula frisyren som säger att dagen är över.

pz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0