long time no see

har inte blivit så mycket skrivande på senaste tiden. kom hem från turkiet för en vecka sen. underbart land med underbart sällskap. dock har all min färg försvunnit och jag flagnar som ett cp.

första dagen i skolan efter jag landat var det direkt till skolan och skriva prov, hoppas på det sista oxå.
sedan har denna vecka, som är den sista innan avslutningen bestått av noll lektioner, och ändå sitter jag i skolan nu. alla går runt helt packade och dräggiga i skolan, medans vissa går runt med nästan noll kläder, haha känns härligt att vara tillbaka :)

ska snart kolla på den såkallade mösspåtagningen, samt möta emsa och sedan catta.
umgås med katten hela dagen så får vi se vart veckan leder.

syster tar även studenten på fredag, grattis till henne :)

pece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0