punani

knas, grymt dålig på att skriva på senare tider. har haft allt för lite att skriva om tror jag.

har precis för några timmar kommit hem, vilket jag inte varit på en vecka. flyttade hem till carro dagen före skolavslutningen och har tillbringat min tid hos henne. åkte hem till mig och trodde det skulle bli en natt hemma iaf i tisdags förra veckan, men även där vart det ändrade planer.
vi åkte till stockholm i fredags, haft en skön helg i stockholm med otroligt sköna människor, vissa av dem iallafall.
har varit najs.

idag ska jag tillslut sova hemma för att sedan träffa hillarna imorgon, vilket jag inte gjort på tusen år tror jag. saknar dem!

pz


ganska ful och oseriös bild, varrsogoda.


Kommentarer
Postat av: cat

hahahahahha låten punani.....

2011-06-21 @ 12:41:53
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0