måste måndag vara så långt från fredag och fredag så nära måndag ?

det där med middag och dricka lite lät mycket bättre när jag skrev det igår.
det blev pizza och ett glas vin, följt av dåliga filmer och massa prat sedan sova istället.  där ser man vad lördag kvällarna spenderas till.
dock med trevligt sällskap, så varför klaga?

imorgon är det då skola och jag vet inte vad jag ska göra mera.
funderar starkt på att hoppa av. skaffa jobb istället. men tänk så hoppar jag av och får världens skit jobb? eller tänk så blir alla sådär skit besvikna och allt sånt där.. fast tänk så bryr sig ingen heller?
så om någon har något förslag eller synpunkt på det hela så är jag tacksam om ni säger det nu!

fast o andra sidan har jag redan gått alla dessa år och har bara detta kvar, är de värt att gå kvar?
för jag har ju redan beställt studentmössa liksom...
eller borde jag bara hoppa av så jag kan iallafall få in lite mera pengar än vad som erbjuds av skolan?

åh, dö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå kvar såklart!! du har ju knappt något kvar alls, är absolut inte värt att hoppa av när du snart är klar med skiten.

2011-10-11 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0