Lurad

Har jobbat ihjäl mig i helgen, kändes bra! Har nu återgått till vardagen vilket betyder mera jobb. 

På tal om inget blev jag totalt grundlurad idag på jobbet. Jag jobbade senvakt så kom som vanligt på jobb kl 3. Då kökschefen kommer fram och säger att de är som en regel att en anställd varje vecka har tomte skägg en hel vecka nu under december och genom en lottning blev jag vald först. Höll på att börja grina, bokstavligen! 
Exakt alla på hela spar var med på det, inklusive Sara!! 😡
Så står jag i köket o köksis kommer och ska trä på mig skägget och jag står framför alla med gråten i halsen och är redo att säga upp mig! Då alla börjar asgarva.. 
Värsta känslan jag haft, tänkt er stackars svensken som står där o vill grina o alla ser på. 
Bortsett från skämtet är det då inget skämt att vi alla i butiken faktiskt ska gå runt med tomte luva och fräknar i ansiktet året ut nu! Såg ut som en tönt! 
Men en gubbe sa att jag var söt så då äre ju lugnt.... 🎅🔫


Annars är allt som vanligt. Vi jobbar, sover och är tjocka! Bra liv i Bardufoss! 
Ska kasta in en bildbomb senare idag från helgen jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0