Söndag igen

Finns inte mycket att uppdatera om idag men eftersom Catarine anser att jag är en dålig uppdaterare så må jag ju skriva noe. 

Har legat i sängen från jag vaknat fram till nu. Med undantag från en promenad till Statoil. 30 minus här idag, inget att leka med. Har förövning sovit själv i vårat spökhus då Sara førlæt stædet igår. Hadde oxå besök här innan hon kom hem. Av.. Frodo? Mr p? M? Kärt barn har många namn. (Ber till Gud att du inte läser min blogg...) 

Då jag och Sara pratar om dessa militärer ganska ofta är det inte mer än rätt att alla får ordentliga smeknamn som endast vi kan ansiktet till. 
Han med vitt, han med fresh, hundkillen, fisken, Frodo, hitler, läkaren, han med lukt, kvittokillen, magne, peddot, han med tyst, new Guy osvosv :)

Nog om detta, imorgon återgår vi till vardagen och jag hoppas innerligt på en bra helg med en del avslut av dåliga saker.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0