Spontan, jag älskar dig.

Andra gången jag försöker skiva detta inlägg. Första gången var utförligt så nu tar jag en lång historia kort. 
Jobbdag igår, tror jag jobbade 20 timmar! Börjar jobba spar 6-16, stress med sura tanter o arga gubbar mitt i julhandeln. Från där direkt in i baren på svingen. Hade hoppats på en lugn kväll med några fåtal lokala som kom förbi, slutade med att våra kära vänner från försvaret stampat in fulla o galna, redo för att festa nu när deras soldater åkt hem eller dimmat. 
Från ett hektiskt svingen till ett ännu stressigare arctic. Med endast 5 personer på jobb, varav två blygs killar och en tyst thaitjej. En klubb full med galna engelsmän, fulla befal och så var de russekro på det! 
Slutade med en ilsken chef och jag blev slagen i ansiktet av en sint norrman som bråkat med mig hela kvällen. Ingen sträng vakt så jag fick gå emellan ett slagsmål och blev slagen själv. 
Jobbade fram till 4.00..

Idag är vi slutkörda och känner yolo till livet. Vi skiter i jobb idag, packar väskan på fem minuter, snabbt in på internet o boka hotell. Och nu sitter vi här i bilen påväg till Tromsö. Jag är så glad!
Har sagt till chefen att vi inte kommer på jobb.
Mitt liv med Sara i Norge är konge! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0