Thought

Sitter på tåget mot Stockholm nu, möter upp Sara där! Long time no see. Skämt och Sido så känns det som tiden flugit förbi! Jag satt nyss på tåget från Arlanda? 
Blandade känslor igen. 

Fick ett sms av Mariella där hon skrev att jag snar får bli aunt Madde! Blev så glad, och excited! Haha jag ska lära den allt jag kan om livet! Längtar!!  

Har åter igen haft världens bästa tid med mina saknade vänner! Längtar redan tills vi ses igen. 














Avslutar med en bild jag tog från tåget ut på min underbara familj som vinkar av mig. 
Finaste bästa underbara människor jag har i mitt liv. 

Från dem till en lika underbar och fin människa jag ska nu äntligen få återförenas med min bästa "sambo"
(Euw lät lesbiskt! )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0