Tromsø

Helg o jag är ledig för en gångs skull! 😮😮 haha skämt och Sido så hade jag inte jobbat för en mille! 
Mår sjukt dåligt då.

Gårdagen spenderades i tromsø! Vi steg upp 8 på morgonen igår för att kör dit. 
Tar ca två timmar. Så gjorde vi först det som var själv poängen att fara till tromsø från början. Efter det checka vi in på hotell och for sedan för shopping på jekta. Ett sjuk stort köpcentrum. 
Efter det for vi tillbaka till hotellet o började göra oss i ordning. 
Folk kom förbi för vors (förfest på norska) och sedan gick vi ut! Sprang mellan klubbar för att få stämplar o slippa köa men slutade upp på ett ställe som heter grunder. 
Hela samban (ett av militärkompanierna i bardufoss) var "överraskande" i tromsø nu över helgen på julbord så vi festade med dom mesta dels. Var så länge sen jag festa så jag dog.
Mår bajs idag och dör i soffan 👌

Påväg

Hotellet

Bron över till ön

Redo

Tromsø

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0