Feeling dizzy

Ännu en vecka har gått. Det är lördag och jag är ledig! Ye. 

Jobbade dagvakt igår på spar och tog mig sedan en tur till Narvik (två timmar neråt i landet) hämtade upp Sara och fick träffa hennes föräldrar, dom var super söta! Vi for lite random upp till Arctic för att kolla läget då vi skjutsade dit en polare. Slutade med att vi gick ut i bilen, Hällde i oss en vinare och gick in och fortsatte dricka. Flörtade till oss massa shorts å slutade upp på Nash hos oss och jag gick och la mig tidigt som vanligt haha. 

Idag dör jag.  Känner mig märklig med konstiga känslor. Glad att jag har världens bästa liv i bardufoss med Sara. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig

2014-02-16 @ 00:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0