JAG ORKAR INTE!

Detta blir nu andra gången jag ska försöka skriv detta inlägg. Det förra kan jämföras med en novell så blir inte kul att skriva om. Skriver samtidigt som jag kollar på ett spännande avsnitt av prison break. Som blivit en favorit av serier. 

Har inte så mycket tid till att skriva som jag egentligen vill. Jobbar mycket, med lite tid och en släng av sömn! Trots kombon så är livet här fortfarande sjukt bra! 

Helgen spenderades i Skellefteå, Sverige! Hemma hos Sara och hennes goa familj! Vi tog tåget torsdagsmorgon från Narvik! En mysig resan. Väl framme blev vi gott mottagna av Saras föräldrar!
Vi åt Max och la oss sedan. Fredag och lördagen bestod av shopping och äta! Vi åt Max, Kina och godis. Fick träffa Saras systern. Super söt och trevlig tjej! :) 

På söndagen tog vi Saras nylagade bild tidigt på morgonen för att hinna hem i god tid. Slutade med en spontan omväg till Ikea i Haparanda! Vi gick bananas och köpte hundra saker till badrummet, allt i rosa! Fick även med mig en del till rummet. Så som hyllor, sängkläder, lampor etc! Är nöjd! 

Veckan har varit som en vanlig vecka här i bardufoss! Långa arbetspass med en del sömn. Det går fort då, redan torsdag imorgon och snart helg igen. 
I helgen vankas solfest. Meningen med denna är att solen inte varit framme på flera månader, nu tittar den äntligen fram! Det firar hela nordnorges försvar med en stor fest, där alla går all in med sommaroutfit och allt! Känner dock att jag inte har några kläder, vilket ger mig panik! 
Men är gira för att jag får fira in detta med min livskamrat, Sara! 👌❤️ 
Trotts våra bråk, att vi är oens och sura på varandra av olika anledningar, så är hon ju ändå mitt hjärta! Jag är så gira på alla våra planer! Och snart vankas planer som får mig att spricka av förväntan!! ❤️ 

Tågresan, utsikten från fjället, kos








Mysfrukost hos Sara 


Nya brillor till backen. 

Myser på Ikea med massa rosa


Nya lampor i rummet 


Kos! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0