Mår dåligt

Söndagångesten kryper allt närmare in på mig. Trodde de var något som bara kom när man var fyllesjuk, men drack inte en droppe alkohol igår och känner mig ändå bakis med söndagsångest. 
Har nog mest ångest för att jag ätit så mycket idag, skräll... Ush. Längtar till vardagen och mina älskade rutiner! Ska från och med idag inte vika mig för att jag är bakfull, inte trycka i mig mat som jag gjort idag. Slutar bara med ångest. 
"Jag börjar på måndag" är något som låter bra i huvudet på dagen, nu när man går och lägger sig önskar man att man börjar nu, helst igår. 
Jag får ju skylla mig själv då jag blev svag bara för de blev helg.
Måste sluta vara svag, börja vara stark. 
Annars slutat de bara med att jag mår dåligt. 

Haha emoinlägget där då. 
Jag har iallafall inte gjort ett dritt idag. Var ut och sprang en timme på morgonen och lekte duktig. Sen gick de nedför och har legat i soffan hela dagen. 
Har börjar kolla en ny serie. Är helt betagen. Äntligen säger jag! "Orange is the new black" har kollat klart en säsong idag. 

Man märker att jag har för mycket fritid. 
Sen har jag fått någon märklig "jag måste" känsla. Jag har helt fått för mig att jag verkligen vill bli en soldat i militären här uppe i bardufoss. Något som är omöjligt. 
Alltid samma visa. Jag vill ha de jag inte kan få.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0