Randoms i en randomtid

Vet inte vart jag ska börja. Tiden här går så snabbt och känns som det är fullt upp hela tiden. Inflyttningen är klar, fick min nya säng idag också, den är super. Hade problem att få ihop den men fick nyligen besök av en full millitär som fixade ihop den. Kanske låter skumt men. 

Har jobbat sönder hela veckan och idag blev det dubbelvakt för både mig och Sara. Vi planerade nu att gå och lägga oss eftersom vi börjar på spar 8 imorgen. Men som sagt så fick vi ett oväntat besök av en killkompis som var på vift efter någon fest vi tydligen missat. Ah så går de när man jobbar konstant.. 

Imorgen jobbar vi till kl 18 sen planerar vi att festa med massa tjejkompisar och förhoppningsvis Nash på mansion (efterfest i vårat hus) 

Inget nytt har hänt utöver det vanliga. Jobbade helg förra helgen oxå, på spar då eftersom vi inte tänker jobba på nattklubben mera pga av konflikter. 
Det blev en spontanare förra lördagen då vi random bestämde oss för att festa efter jobb på lördagen. Blev att jag, Sara och Jeanette tog oss en tur till setermoen och vidare till bardufoss med ett kongenash hos oss. Slutade med att alla satt och drack i vårt badrum och det spårade en aning! 
Är det fel att säga att man tröttnat på en del människor? Jaja. 



Fest bilder.. 


Alltid mysmiddagar hos oss


Jobb på spar 


Förra helgens spontanfylla.. 


lol. 

Ska duscha, kika ut fyllot och sen sova! 
Hadde! 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0