Rutiner

Dagarna här smälter ihop, då alla ser lika ut. Vi jobbar, antingen dag eller kväll, man sover och äter. Samesame. Har under de senaste helgerna fått jobba på spar då även dem sett lika dana ut. Jobb fredag, tidigt upp på lördag för att jobba fram till kl 18. Snabbt hem för att fixa sig och sen festat med några halvdana människor. 
Mina dagar är byggda av rutiner. 
Saknar hem, mina vänner och familj. 
Har ju iallafall Sara som kan få situationen att kännas bra. För trotts all likhet och rutiner i dagarna så är det ändå jävligt kul att bo här med henne. 
Vi gör det kul på vårat sätt. Hon är positiv så jag blir positiv. 

Helgen som var bestod av dessa rutiner. Jag jobbade på spar, vilket ändå var nice! Älskar mitt jobb. Kom sen hem och började fixa mig. Jag och Sara gick bananas hemma. 



Tur vi är så fyndiga. 

Jeanette kom sedan för att skjutsa oss till setermoen. De har blivit något med oss och åka bil! Sjukt kul att festa i en bil haha. Vi åkte iallafall enda till setermoen för att gå ut där. Väl framme märker jag då att jag glömt både legg och kontokort... Så vi plockar upp Sunniva och åker hem igen. Festar ännu mer i bilen (haha..) och går sedan ut på arcitc. Lite folk där som vanligt så var inte så kul. Mötte upp mp och fick åka engelsk millitärpolis bil hem, coolt men misslyckat då jag hade sönder mina nya byxor i bilen på något vasst som stack ut i "skuffen" där vi satt. De förstörde min kväll så jag gick och la mig, ringde nå fyllesamtal och somnade sedan. 

I bilen påväg till arcitc


Arctic höhö




Avslutar med en selfi på oss. 

Denna vecka är rutinerna tillbaka. 
Ska dock inte jobba i helgen, vi funderar starkt på att fira allahjärtans dag i tromsø! På fredag har jag också bott här exakt ett halvår. De får bli ett hotell på de! 😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0