Helt inflyttade, glada och fria

Vet inte om jag nämnt det men jag och Sara bestämde oss för att flytta ifrån svingen (puben vi Bode ovanför)! Stämde av med en killkompis till oss att vi borde flytta ihop. Så nu en vecka efter vi kommit upp till bardufoss igen är vi helt inflyttade i vårat nya superhus, med namnet mansion. Älskar vårat hus och alla fördelar det ger oss! 

Jag och Sara får äntligen ett varsitt rum, även om det har varit super koseligt att dela rum med henne! Vi har fortfarande gångavstånd till spar samt att vi är helt fria från svingen nu. 

Har jobbat stenhårt hela veckan med en jobbhelg på spar. Har ledigt idag så börjar en ny jobbvecka imorgen. Till helgen har vi planerat in en stor inflyttningsfest på mansion. Så kul att ryktet har spridits i hela bardufoss så kan lugnt räkna med ett 20 tal fresha befal på mansion i helgen! 

Inte nog med ett super hus så är våra nya storebror som vi bor med super! 😘👌

Avslutar med bilder på huset som jag tog i början av veckan, finns dock inte så mycket möbler på bilderna!




Vardagsrummet



Köket 



Ett av badrummen



Våran Walk in closet


Ytterdörren jag och Sara har på nedervåningen 

Sen har vi varsitt rum, han vi bor med har ett stort rum på huvudplanet, två toaletter till, ett extra rum, ett stort förråd, ett mysrum och fyra till stora garderober. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0