Nyårs!

Blev ett litet uppehåll på skriveriet. Har haft fullt upp i alla delar av Skandinavien, nästan. 

For till Stockholm på nyår för att fira in året med Sara. Vi checka in på ett hotell som låg precis vid Hötorget, nära och bra. Gick en vända på stan där vi ströshoppade lite bara för att. 
Sedan börja vi fixa oss klara för kvällen på hotellet. 
vi gick sen ut på en fin middag och tog ett glas vin. Super mysigt. Och självklart hamnar vi bredvid två random killar som naturligtvis ska komma från samma stad som mig. 
Nåväl middagen var god och sällskapet var bra! 










Efter middagen gick vi tillbaka till hotellet för att börja smått ned alkoholen. Vi gick sedan vidare till en för fest med ett gäng killar på ett hotell mitt emot sturecompagniet. Fick se raketerna från takvåningen och skålade 12 slaget med champagn och en random kyss av en random kille. 


Vi fortsätter sedan vidare med de andra till amba där de redan hade fixat bord inne på vipen. Så de tog med oss så slapp vi både köa och betala in oss, supert! Vi kom dit och fick direkt gå in till vip rummet. Jag och Sara var vilse, kände oss som bönder, haha. 
Vi satt med dem hela kvällen och drack! Champagne och olika drinkar, hela kvällen. Sjukt nice sällskap och sjukt rolig kväll överlag. Mitt absolut bästa nyår! 
Kvällen slutade med att jag och Sara tjockade i oss Max! 

Resumé på kvällen är att jag fick vara med min bästa vän, äta god mat och vara lycklig kvällen ut! Allt jag önskade. Sedan stora plus då vi fick sköna människor att hänga med, ett super ställe och se fina raketer! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0