Politik

Tiden går så sjukt snabbt, får panik! 
Nu är veckan snart slut, torsdag, vilket betyde att jag och Sara ska jobba kväll tillsammans! Tror vi träffats högst några timmar sammanlagt denna vecka för vi jobbat så pass olika! Idag blir super. 
Är så glad för vårat hus, jobb och tillvaro! 

Tillbaka till att tiden går fort, så har jag för mig att min nära vän denise sa till mig när jag ännu inte fyllt 20 år, att "när du fyllt 20 så flyger tiden bara förbi" 
Vilken hon haft helt rätt i! Tiden försvinner i ett ögonblick. Blir lite rädd, måste verkligen ta vara på varenda dag. 

Denna vecka har jag varit flitig med att fota våran otroligt fina omgivning. Tappar nästan andan varje gång jag kollar ut från vårt stora fönster i vardagsrummet! Så fint det är här!! 










Olika bilder jag tagit när jag varit ut på promenader under veckan. 


Kollar ut från vårat fönster, ser ut som en målning utanför fönstret!

Nu ska jag fortsätta kolla debat med riksdagen, haha mobbad! Sen vidare till spar för kvälls jobb. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0