Så vad skjer då

Fredag natt ännu en gång! Min dag har varit konge! Sara väckte mig tidligt imorse och sa att köksis inte kunde jobba (hade egentligen ledig idag) , så jag skulle jobba för henne. 
Dagen man blir glad av att man ska jobba på sin lediga dag? Men de blev jag! Så hade en super jobb dag med Sara och Jeanette! ❤️ 
Sedan for jag och Sara till finsness, en stad en halvtimme härifrån. Vi shoppade lite och åt sedan fin middag på en Kina restaurang. Kom hem på kvällen och tog det bara lugnt med jallie (han vi bor med) och peppade lite för imorgen.

Imorgon vankas våran inflyttnings fest! 
Så kul att vi fått höra att halva bardufoss tog det lugnt dag bara för att festa me oss imorgon haha! 

Vårat liv är supert just nu. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0