Long time etc

Länge sen jag klämde fram ett inlägg nu. Kände att efter solfesten hade jag inte så mycket att skriva om. Solfesten är då svart för mig, minns i princip ingenting. Kanske är för de bästa då! 

Annars har dagarna varit dem samma. Veckan som varit har nog varit en av de roligaste jobbveckorna jag haft här uppe i bardufoss. Startade veckan med Saras bursdag (födelsedag)! Åt tårta och massa godis. Vilket vi fortsatte att göra hela veckan. Sedan var veckan i allmänhet bara sjukt rolig. Fick jobba sammen med Sara var dag och blev sjukt mycket skratt. 
Då de nu är Nato övelse och millitären från hela världen är på lilla bardufoss så har de varit stress. Mycket på jobb och milliliter i varje litet hörn på stället, sjukt kul 😄

Men nu efter idag börjar jag från noll, ett nyttigt liv ligger framför mig, -15 kg är mitt mål! Ca... 

Just nu känns de som jag bara har saker att se fram emot! Jag är gira på livet! Solen lyser akkurat i mitt ansikte och jag känner mig nervöst lycklig! 

Så kan jag avsluta med att jag nu (exakt på dagen var i lördags) har varit rökfri en månad! Helt av mig själv, inget tvång från någon kille eller dylikt. Lite stolt är jag då, men jag drömmer än om den där goda ciggen på morgonen, efter maten, på kvällen, till kaffet etc. 












Tillsammans klarar vi allt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0