take time to realize

vet varken upp eller ner just nu. har precis sett en av de mer sorliga filmer jag sett, grinade 70 procent av filmen.
Dock så slog jag nyss igång en låt som istället fick mig att le. "dead man walking" , påminner mig om sommar, hemma, vänner.
Tror de var catta som tipsa mig om låten (what else?) och lyssnade på den mycket under min utbildning jag gick innan förra sommaren.
 
Tror jag hamnat i en svacka. kan bero på att jag legat mycket på mitt rum, ätit godis och annat dåligt för min kropp.
Har tappat lusten till att vara glad just nu. längtar tills jag kan träna igen, vill känna mig motiverad till något.
Jag behöver motivation.
 
Jag blir tråkigt nog kvar i bardufoss över påsken. Hade lite grann hoppats på att få åka hem. Det var en sådan motivation jag behövde. jaja.
 
 
finns inget speciellt att uppdatera om just nu. allting står still, och är lite trött på mig själv att jag skriver om samma saker hela tiden. bo ring. finns inget jag kan uppdatera som komma skall heller.
 
 
- sometimes you need to step outside, get som air
and remind yourself of who you are and who you want to be.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0